Новости проекта
Конкурс продлен! Принимайте участие!
Поздравляем с Днем учителя!
Отвечаем на ваши вопросы!
Домашнее задание на контроле!
Голосование
Оцените наш сайт
Всего 163 человека

Методическая работа

Дата: 26 ноября 2014 в 16:03, Обновлено 25 сентября в 08:18
Автор: Черник Е. М.

                                           

Кожнае прадпрыемства, каб выжыць і атрымаць поспех, мае патрэбу ў здаровым наборы асноўных перакананняў, якімі яно кіруецца ва ўсіх рашэннях і мерапрыемствах.

   Томас Уотсан          

  на 2018/2019 навучальны год

Метадычная  тэма:  “Удасканаленне прадметна-метадычнай падрыхтоўкі настаўнікаў-прадметнікаў”

Асноўныя задачы метадычнай дзейнасці:

  1. інфармаванне педагагічных работнікаў аб нарматыўным, навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбным прадметам, навінках метадычнай літаратуры;
  2. актуалізацыя і паглыбленне прадметных ведаў настаўнікаў, удасканаленне методыкі выкладання прадметаў;
  3. авалоданне здароўезберагальнымі адукацыйнымі тэхналогіямі;
  4. удасканаленне адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах з улікам рэкамендацый па выніках рэспубліканскага маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі, праведзеным Нацыянальным інстытутам адукацыі;
  5. уключэнне настаўнікаў у дзейнасць па засваенні спосабаў рэалізацыі кампетэнтнаснага падыходу ў выкладанні прадметаў, выхаваўчага патэнцыялу вучэбных і факультатыўных заняткаў;
  6. метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі;
  7. стварэнне інфармацыйна-метадычнай прасторы, якая спрыяльнае развіццю інфармацыйных камп’ютарных, вучэбна-метадычных, арганізацыйна-педагагічных і адукацыйных запатрабаванняў педагагічных кадраў;
  8. накіраванне дзейнасці педагогаў на рэалізацыю асноўных складальнікаў прадметнага зместу і прынцыпаў дыферэнцыраванага навучання ва ўмовах арганізацыі дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання на ІІ і ІІІ ступенях агульнай сярэдняй адукацыі;
  9. стварэнне умовы для актыўнага ўключэння педагогаў у эксперыментальную дзейнасць і рэалізацыю праекта “Апрабацыя вучэбных планаў для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыіяк сродку праектавання індывідуальнай адукацыйнай траекторыі навучэнцаў ва ўмовах дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання на ІІ і ІІІ ступенях агульнай сярэдняй адукацыі”.

                       МЕТАДЫЧНЫ САВЕТ

   на 2018/2019 навучальны год

МЭТА:  павышэнне эфектыўнасці адукацыйнага працэсу праз прымяненне сучасных падыходаў да арганізацыі метадычнай работы, бесперапыннае ўдасканаленне прафесійнага ўзроўню і педагагічнага майстэрства педагогаў

ЗАДАЧЫ:

  • каардынацыя дзейнасці метадычных фарміраванняў школы з улікам дыягнастычных запытаў і патрэбаў, накіраванная на развіццё метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу;
  • вызначэнне прыярытэтных напрамкаў метадычнай работы сістэмы адукацыі, падрыхтоўка рэкамендацыі па іх удасканаленні;
  • садзейянне пошуку і выкарыстанню ў адукацыйным працэсе сучасных методык, форм, сродкаў і метадаў выкладання, сучасных педагагічных тэхналогій;
  • вывучэнне прафесійных дасягненняў настаўнікаў, абагульненне каштоўнага вопыту кожнага настаўніка і ўкараненне яго ў практыку работы педагагічнага калектыву;
  • стымуляванне прафесійнай і грамадскай актыўнасці педагогаў.

Вядома, што выніковасць адукацыйнага працэсу залежыць ад колькасці, своечасовасці і якасці прафесійнай інфармацыі, якая паступае да педагога і  забяспечвае пастаяннае павышэнне яго прафесійнай культуры і кваліфікацыі. Важную ролю ў рэалізацыі гэтага накірунку дзейнасці адагрывае метадычны кабінет установы адукацыі.

МЕТАДЫЧНЫ КАБІНЕТ ШКОЛЫ 

Метадычны кабінет прызначаны для забеспячэння творчай работы настаўнікаў па сваім прадмеце, самаадукацыі і ўдасканалення педагагічнага майстэрства, а таксама для аналізу і абагульнення вопыту метадычнай работы, назапашанага ва ўстанове адукацыі. Змест і афармленне метадычнага кабінета павінны адпавядаюць патрэбам педагогаў. У кабінеце сканцэнтраваны інфармацыя для настаўнікаў па павышэнні прафесійнай кампетэнцыі, гадавы план, матэрыялы педсаветаў і семінараў, інфармацыйныя матэрыялы. Метадычны кабінет даступны для працы кожнаму педагогу школы. Кабінет абсталяваны неабходнай мэбляй і тэхнічным абсталяваннем для творчай і прадукцыйнай працы педагогаў.

Метадычны кабінет школы – гэта творчая педагагічная майстэрня, дзе педагог можа атрымаць практычную дапамогу. Кабінет павінен зацікавіць педагогаў да творчай дзейнасці, падахвочваць да ўдасканалення прафесійнага майстэрства. Прафесійная кампетэнтнасць педагога – галоўная ўмова якасці адукацыі і выхавання. З мэтай паспяховага вырашэння задач, звязаных з аказаннем метадычнай дапамогі педагогам, павышэннем іх кваліфікацыі і агульнага адукацыйнага ўзроўню ў кабінеце прадстаўлены сістэматызаваныя матэрыялы, якія адпавядаюць сучасным метадычным патрабаванням.

Эпіграфам метадычнай работы і дзейнасці метадычнага кабінета школы зяўляюцца наступныя словы: “Зацікавіць людзей працай – значыць рэалізаваць планы. Зацікавіць настаўнікаў у прафесійным развіцці – значыць надоўга забяспечыць поспех у развіцці ўсёй арганізацыі.” У адпаведнасці з дадзеным выказваннем будуецца праца метадычнай службы школы.  

Метадычная  тэма:  “Фарміраванне ключавых кампетэнцый як умова развіцця асобы педагога”

Мэта: стварэнне ўмоў для забеспячэння асобасна-прафесійнага развіцця педагогаў, фарміравання і ўдасканалення педагагічнага майстэрства і творчасці для паспяховай рэалізацыі задач, якія стаяць перад школай.

Прыярытэтныя задачы:

  1. садзейнічаць павышэнню ўзроўня прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, іх падрыхтаванасці для работы ў сучаснай інфармацыйнай прасторы і рэалізацыі камунікатыўных падыходаў ў навучанні;
  2. стварыць інфармацыйна-метадычную прастору, якая спрыяльнае развіццю інфармацыйных камп’ютарных, вучэбна-метадычных, арганізацыйна-педагагічных і адукацыйных запатрабаванняў педагагічных кадраў;
  3. накіраваць дзейнасць педагогаў на рэалізацыю асноўных складальнікаў прадметнага зместу і прынцыпаў дыферэнцыраванага навучання ва ўмовах пераходу на профільнае навучанне;
  4.  павышаць прафесійную кампетэнтнасць педагогаў па пытаннях сучаснага зместу адукацыі, выкарыстання эфектыўных тэхналогій і методык выкладання, адаптуючы іх да рэальных умоў  выкладання сваіх прадметаў;
  5. працягваць засваенне педагагічнмі кадрамі асноўных накірункаў кампетэнтнаснага падыходу ў адукацыі;
  6. садзейнічаць развіццю удасканаленню педагагічнага майстэрства педагогаў праз выяўленне і распаўсюджванне эфектыўнага інавацыйнага вопыту педагогаў школы;
  7. стварыць умовы для актыўнага ўключэння педагогаў у эксперыментальную дзейнасць і рэалізацыю праекта “Апрабацыя вучэбных планаў для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі ва ўмовах рэалізацыі профільнага навучання”
  8. выяўляць, абагульняць і распаўсюджваць эфектыўны педагагічны вопыт навучання і выхавання падрастаючага пакалення:
  9. стварыць умовы для эфектыўнай падрыхтоўкі педагогаў да атэстацыі.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.